I tårar

Har precis sagt hejdå till min absolut bästa kompis michelle som ska till USA och vara där ett helt jävla år! :( Nu sitter jag i soffan och bara tänker på alla stunder vi haft tillsammans. När vi gick hem till mig på luncherna och åt nudlar och hade fötterna i fotbad. När vi lagade min cykel i en "skog". När du rymde från lektionen för att vi inte hamnade i samma lag. När vi kastade småsten på läraren och hoppade ut genom fönstret. När vi cyklade från kroka och det var fult av paddor och vi bara skrek och cyklade snabbare o snabbare. Alla mysiga filmkvällar hemma hos mig. Alla sena kvällar på mcdonalts! Detta är bara fåtal minnen. Tänk att vi har varit kompisar i 9 år! Så när du kommer hem är vi inne på vårt guld år! Hoppas du får det roligare än vad jag kommer ha det och jag hoppas att din tid går snabbare än min. Jag väntar på dig :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0