kalorier är TRÅKIGT!!

På sistonde har min pojkvän börjat räkna kalorier. Inte bara tills sig själv utan till mig med. Jag vill också gå ner lite i vikt men det är ju så jävla tråkigt!!!! Och helt plötsligt ska vi byta ALLT i skafferiet. Allt ska vara fullkorn, och så mkt grönt som möjligt!!!
Var dag, alla samtal vi har slutar alltid med kalorier.. Det går nog över snart får jag hoppas.
En väldigt bra sak som dom flesta inte vet om är att man kan typ dricka hur mycket pepsi MAX som man vill. En hel flaska på 1,5 L är bara typ 6-7 kalorier!! En kvinna ska väl äta ca 2000 kalorier. Så man kan dricka papsi max om man är sugen på lite sött :)
 
Lånad från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0